Намирници кои помагаат за регулирање на крвниот притисок Марта Стефановска 06.04.2021 / 15:28 Здравје

Секој десетти човек има проблеми со висок притисок, па затоа е важно да знаете како да се справите и да си помогнете.

Лекарите велат дека овие намирници треба да ги консумирате редовно доколку имате проблеми со висок притисок. Се разбира, може да ги консумирате и ако сте здрави но сакате да го намалите ризикот од кардиоваскуларни заболувања.

Лосос

Истражувањата покажаа дека омега 3 масните киселини кои се содржат во лососот го намалуваат високиот крвен притисок.

Цитрусно овошје

Лимонот, портокалот и другото цитрусно овошје е богато со витамини и минерали и помага во намалување на крвниот притисок. Лимонот е полн со флавоноиди, што е уште една причина повеќе зошто треба да го консумирате.

Цитронот е исто така ефикасен, но не се препорачува да го јадете доколку пиете апчиња за притисок.

Семки од тиква

Семките од тиква имаат голема количина на хранливи материи кои го контролираат високиот крвен притисок. Содржат магнезиум, калиум и аминокиселини кои се клучни за намалување на притисокот.

Грав и леќа

Потрудете се што почесто да јадете грав и леќа. Содржат магнезиум и калиум и се одличен лек против висок притисок.

Ф’стаци

Ако сакате здрави грицки, јадете ф’стаци. Содржат многу хранливи материи кои го чуваат здравјето на срцето и крвните садови.

Автор/Извор М.С. Прикажи во метро On