Се вели дека „денот по утрото се познава“. Она што го правите откако ќе се разбудите може да влијае на вашето чувство за среќа, енергија, креативност и продуктивност во текот на делиот ден.
Личниот тренер и нутриционист Моника Меј наведува 15 здрави утрински навики кои ќе ве натераат да се чувствувате подобро, посилно и поцелосно, пишува „Index“.
*Станувајте од кревет приближно во исто време секое утро

*Пијте чаша топла вода и исфрлете ги токсините од телото

*Вежбајте јога, направете неколку пози во кревет

*Отворете го прозорецот за да влезе свеж воздух

*Избегнувајте телефон и компјутер најмалку еден час откако ќе се разбудите

*Јадете неколку зрна какао

*Вежбајте и потете се

*Прошетајте

*Појадувајте здрав појадок

*Напијте се кафе

*Направете дневен распоред

*Туширајте се со ладна вода

*Пешачете наместо да возите или да користите јавен превоз

*Добро истегнете се

*Појадувајте со раката што помалку ја користите затоа што така ќе вежбате извртување на мозокот.

Можеби ќе ве интересира:

Цитати за Добро утро: Бидете љубезни до 10 часот наутро и остатокот од денот ќе се погрижи за себе

9 начини да се подготвите побрзо за работа наутро